Mobil és tab tulajdonosoknak

Előfordulhat, hogy (Androidos) mobiltelefonról vagy tabletről nem érhető el az elektronikus napló.

1. Győződjünk meg arról, hogy a hiba nem az általunk használt böngészőprogrammal van.

Próbáljunk ki más programokat is (Chrome, Opera Mini, stb).

2. Ellenőrizzük, hogy helyes webcímet írtunk be.

Ha nem az iskola weboldaláról navigáltunk ide, feltétlenül ügyeljünk, hogy a cím “https://”-sel kezdődik. Ha csak simán “enaplo.piaristamovar.hu” címet írtunk be, ez hiányozni fog az elejéről
Screenshot_2015-11-17-13-24-55.

Screenshot_2015-11-17-13-25-03

3. Ha a képen látható hibaüzenetet kapjuk, akkor kövessük a következő lépéseket:

– Érintsük meg a “SPECIÁLIS” feliratot.
Screenshot_2015-11-17-13-25-12

– Érintsük meg a “TOVÁBB a(z) enaplo.piaristamovar.hu webhelyre” feliratot.

Screenshot_2015-11-17-13-25-18

4. Ha a napló megnyílik, de nem tudunk továbblépni, használjuk a HTML nézetet, ami ugyanaz, mint ami az asztali gépeken nyílik meg.

Ezt kétféleképpen tehetjük meg:

– Érintsük meg a HTML nézet linkjét

Screenshot_2015-11-17-13-25-24

VAGY

– a böngésző menüjéből válasszuk az “Asztali webhely kérése” pontot.

Screenshot_2015-11-17-13-25-33

– Használjuk az e-naplót weboldalként.
Screenshot_2015-11-17-13-25-42